Moncler Group heeft over het eerste kwartaal van 2025 iets meer omzet geboekt dan in dezelfde periode vorig jaar. De groep, waar ook Stone Island onder valt, moet het vooral van een stijgende omzet in Azië hebben.
In totaal kwam de omzet in de eerste 3 maanden van 2025 op 829 miljoen uit, 1 procent hoger dan de 818 miljoen euro van het eerste kwartaal van 2024. Modehuis Moncler rapporteerde 2 procent meer omzet, terwijl Stone Island zijn omzet 5 procent zag dalen.
De groep als geheel dankt zijn groei voornamelijk aan een stijging van 5 procent van de omzet in Azië. Die markt is goed voor ruim 50 procent van de omzet. In de EMEA-regio daalde de omzet met 1 procent.
Zowel Moncler als Stone Island heeft 1 Nederlandse vestiging, allebei in de P.C. Hooftstraat in Amsterdam. De merken zijn daarnaast verkrijgbaar bij onder meer de Bijenkorf.
Reacties 0