IJsmerk Goodoo breidt uit naar 1.500 verkooppunten in Nederland

IJsmerk Goodoo breidt uit naar 1.500 verkooppunten in Nederland

Het Nederlandse plantaardige ijsmerk Goodoo, dat begon onder de naam IJsbaart, ligt vanaf deze week ook in het vriesvak bij Plus, Dekamarkt en Boon’s Markt. Daarmee komt het aantal verkooppunten in ons land boven de 1.500 uit.

De uitbreiding brengt Goodoo dichter bij haar missie om plantaardig ijs toegankelijk te maken voor iedereen. “Meer verkooppunten betekent meer impact,” zegt mede-eigenaar Roderick Verplanken.

Goodoo begon als klein initiatief van chef Tijn Baart, die als kok op zoek ging naar een beter ijsje voor op het strand. Het merk maakt ijsjes op basis van cashewnoten, afkomstig uit reststromen van Johnny Cashew en fruitijsjes van geredde bananen van The Banana Factory. In januari dit jaar veranderde het bedrijf zijn naam in Goodoo.

Het ijsmerk is ook verkrijgbaar bij onder meer Albert Heijn, Crisp en Landmarkt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!