Amazon zet meer in op luxemerken

Amazon zet meer in op luxemerken

Amazon zet meer in op luxemerken. Warenhuis Saks Fifth Avenue gaat in de VS via de webgigant geselecteerde artikelen van onder meer Dolce & Gabbana, Balmain, Etro en Stella McCartney aanbieden.

Dat gebeurt onder de naam 'Saks on Amazon' in de sectie Luxury Stores, die in 2020 werd gelanceerd. De artikelen zijn zowel via de desktop, de mobiele site als de app beschikbaar. 

Andere merken die worden aangeboden zijn onder meer Giambattista Valli, Erdem, Fear of God, Jason Wu Collection, Rosetta Getty en La Prairie. De komende maanden zal het assortiment worden uitgebreid. 

Saks Fifth Avenue valt net als onder meer Neiman Marcus onder Saks Global. Amazon heeft sinds vorig jaar een minderheidsbelang in die holding.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!