Nespresso breidt e-commerce uit naar Bol

Nespresso breidt e-commerce uit naar Bol

Door aanwezig te zijn op het grootste winkelplatform van Nederland, speelt Nespresso in op het veranderende koopgedrag van consumenten, zo stelt Marie-Laure Raadsen, brand marketing manager van Nespresso.

Nespresso gaat zijn koffiecapsules ook via Bol verkopen. De verkoop op het platform moet een boost geven aan de e-commerce van het bedrijf.

Door aanwezig te zijn op het grootste winkelplatform van Nederland, speelt Nespresso in op het veranderende koopgedrag van consumenten, zo stelt Marie-Laure Raadsen, brand marketing manager van Nespresso. "We willen onze klanten bedienen op de plek waar zij het liefst winkelen, met de vertrouwde Nespresso-ervaring."

Het capsule-assortiment op Bol is compacter dan het volledige aanbod in de Nespresso Boutiques en op de officiële website.

De stap naar Bol komt op een moment dat er ook intern veranderingen plaatsvinden. Zo heeft Sonia Nastase de rol van ceo van Nespresso Nederland overgenomen van Kika Buhrman. Wereldwijd nam Alfonso Gonzalez het stokje over van Philipp Navratil, die is doorgeschoven naar de top van moederbedrijf Nestlé.

 

 

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premiumcontent;

✅ net als 55.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacatureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ tot 66% korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!