Nespresso breidt e-commerce uit naar Bol
Gepubliceerd op 30 september 2025 om 12:52
Nespresso gaat zijn koffiecapsules ook via Bol verkopen. De verkoop op het platform moet een boost geven aan de e-commerce van het bedrijf.
Door aanwezig te zijn op het grootste winkelplatform van Nederland, speelt Nespresso in op het veranderende koopgedrag van consumenten, zo stelt Marie-Laure Raadsen, brand marketing manager van Nespresso. "We willen onze klanten bedienen op de plek waar zij het liefst winkelen, met de vertrouwde Nespresso-ervaring."
Het capsule-assortiment op Bol is compacter dan het volledige aanbod in de Nespresso Boutiques en op de officiële website.
De stap naar Bol komt op een moment dat er ook intern veranderingen plaatsvinden. Zo heeft Sonia Nastase de rol van ceo van Nespresso Nederland overgenomen van Kika Buhrman. Wereldwijd nam Alfonso Gonzalez het stokje over van Philipp Navratil, die is doorgeschoven naar de top van moederbedrijf Nestlé.