Mango opent tweede winkel in Home-concept
Gepubliceerd op 8 oktober 2025 om 14:32
Mango Home heeft zijn tweede fysieke winkel geopend. Na de eerste vestiging in Barcelona, die in april de deuren opende, volgt nu een nieuw filiaal in Zaragoza.
De winkel heeft een oppervlakte van 280 vierkante meter en is ingericht als een woonhuis, waar klanten volgens de retailer interieurontwerpen voor elke ruimte kunnen ontdekken. Nog dit jaar volgen nieuwe Mango Home-winkels in Barcelona en Alcobendas (Madrid). De openingen maken deel uit van het strategisch plan van Mango, dat voorziet in de opening van 500 nieuwe winkels tegen 2026.
Mango Home werd in 2021 gelanceerd om de Mediterrane lifestyle van het Spaanse modemerk ook in het interieur door te vertalen. Sindsdien is de lijn sterk gegroeid: het merk is inmiddels actief in 34 online markten, voornamelijk in Europa en de Verenigde Staten. Het assortiment breidde uit van 1.600 producten in 2024 naar bijna 6.000 producten in 2025, met nieuwe categorieën als verlichting, baby- en kinderartikelen en huisparfums.
Lees meer over waarom modemerken hun eigen Home-formules lanceren in het artikel 'Van catwalk naar woonkamer: fashionretailers betreden de interieurmarkt'.