RetailRookies 2019-2020

Elk jaar selecteert RetailTrends tien RetailRookies: mensen die een bijzonder retailplan hadden en besloten dat plan uit te voeren. Nodig: een dosis lef, een grote dosis zelfvertrouwen en een erg grote dosis doorzettingsvermogen. En uiteraard – in bijna alle gevallen – een of meerdere investeerders die de gok (want dat is en blijft het) willen wagen. Veel RetailRookies gaven hun baan en dus een zeker bestaan op. Om antwoord te krijgen op de prangende vraag: wie zit er op mijn idee te wachten? Maak kennis met de RetailRookies 2019-2020. Van de geur- en vlekwerende shirts en polo’s van Labfresh (je kunt er een glas rode wijn op laten vallen, maakt niets uit) tot het vrolijke en bovenal honderd procent ecologische toiletpapier van The Good Roll (nu ook te koop bij Jumbo – en de helft van de opbrengst gaat naar het goede doel). RetailTrends en hoofdsponsor ABN AMRO wensen ze allemaal een gouden retailtoekomst toe.