Gsus wint Marketing Jaarprijs

Gsus heeft de Marketing Jaarprijs 2006 gewonnen. Andere genomineerden als Albert Heijn, Postbank en Hyves zagen de prijs aan hun neus voorbij gaan.

De jury roemde Gsus’ controversiële karakter, creativiteit en lef. Het kledingbedrijf durft de nek uit te steken en werkt niet met reclame- en mediabureaus. Gsus-oprichter Jan Schrijver daarover onlangs in MarketingTribune: ‘Nee absoluut niet. En weet je waarom niet? Voor je het weet trappen ze in de val om onze merknaam te letterlijk te nemen en er op een inkopmanier mee aan de haal te gaan. Het ontwerp van de campagnes, de fotografie: alles doen we zelf.’

Volgens Schrijver maken de ontwerpers de kleding die ze zelf graag in de kast zouden willen hebben: ‘Er kijken geen verkopers over onze schouder mee en we houden geen rekening met welke kleuren op een bepaald moment in de mode zijn.’

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!