Lidl komt als eerste met sms-alert

Lidl gaat als eerste supermarkt in Nederland consumenten per sms wijzen op aanbiedingen. Op de website van de discounter kunnen klanten zelf de producten aanvinken, waarvan ze een bericht willen ontvangen als ze worden afgeprijsd. Dat meldt Lidl op zijn website.

De sms-service is nog niet actief in Nederland, maar dit zal volgens een woordvoerster binnenkort gebeuren. Lidl biedt de gratis dienst al wel aan in Duitsland en Oostenrijk.

Met de sms-dienst wil Lidl de consument meer service bieden. Dat past in de nieuwe koers die Lidl aan het varen is. Eerdere stappen met het doel meer service te verlenen waren het aanbieden van online boodschappenlijstjes, de uitbreiding van het biologische assortiment, invoering van het 'drie in de rij, kassa erbij'-principe en de opname van een aantal A-merken.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!