Kieskeurig.nl introduceert papieren magazine

Prijsvergelijkingssite Kieskeurig wil in haar nieuwe magazine vrouwen inspireren tot het doen van online aankopen. Tijdschriftenuitgeverij Sanoma voegt het blad, met een oplage van bijna een miljoen exemplaren, mee met zijn bestaande bladen.

Het nieuwe blad van de prijsvergelijkingssite bevat behalve productbesprekingen ook human interest-artikelen, die het blad een persoonlijk gezicht moeten geven. De lancering van een eigen tijdschrift, dat ongeveer 36 pagina's dik zal zijn, is een van de pogingen van kieskeurig.nl het merk uit te bouwen. Kieskeurig Magazine is vooralsnog een eenmalige uitgave. Na de publicatie wordt bekeken of en met welke frequentie er volgende nummers zullen verschijnen.

Kieskeurig.nl is een dochter van Ilse.nl, dat onderdeel is van het Sanoma-concern.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!