Drogisterijketen Kruidvat heeft haar consumentenblad in een nieuw jasje gestoken. Voor het bedrijf de veranderingen in het blad door ging voeren, is eerst een uitgebreid onderzoek op poten gezet om erachter te komen wat consumenten het liefst anders zagen in het blad.
De vormgeving is vernieuwd en er is gesleuteld aan de indeling. Klanten krijgen volgens Kruidvat nu in één oogopslag een indruk van de aanbiedingen en het assortiment van de keten. In het vernieuwde blad is tevens ruimte gecreëerd voor meer achtergrondinformatie en producten zijn duidelijker gegroepeerd rond thema’s.
Kruidvat heeft in Nederland 760 winkels. Watson Group (ASW) behoort tot de multinationale organisatie Hutchison Whampoa uit Hongkong. Met meer dan 7800 winkels in 36 landen is ASW ’s-werelds grootste health & beauty retailer.
Kruidvat vernieuwt magazine
Gepubliceerd op 22 januari 2008 om 00:00
Reacties 0