Telecomretailer T for telecom gaat het aantal vestigingen meer dan verdubbelen via shop-in-shops bij Dixons. Dit zegt Bob Mols, managing director van t for telecom, in een interview dat aanstaande donderdag wordt gepubliceerd in RetailTrends.
Momenteel beschikt t for telecom over 140 filialen en dit voorjaar vindt de uitrol in alle 170 vestigingen van Dixons plaats. “Dixons is net als t for telecom onderdeel van moederbedrijf Dexcom Holding en vorig jaar zagen we voor zowel Dixons als t for telecom een mogelijkheid tot een nauwere samenwerking”, aldus Mols in RetailTrends.
De shop-in-shops zullen precies dezelfde look & feel krijgen van de t for telecom-winkels, compleet met medewerkers die intern worden opgeleid. Zij zullen advies gaan geven over mobiele telefoons, breedband en digitale televisie. “Door deze zet vangen we twee vliegen in een klap. Dixons gaat zich meer concentreren op het kernassortiment, namelijk consumentenelektronica. Daarnaast kan t for telecom in korte tijd een nog groter marktaandeel verwerven.”
Lees het gehele interview aanstaande donderdag in het februarinummer van RetailTrends.
Een jaar- of proefabonnement op RetailTrends? Klik hier.
T for telecom verdubbelt winkelbestand
Gepubliceerd op 4 februari 2008 om 00:00
Reacties 0