Consumenten geven steeds meer geld uit aan interieur en zijn in toenemende mate met design bezig. Om op deze trend in te spelen, heeft elektronicaketen ElectronicPartner de formule EP: FirstClass in het leven geroepen. Het nieuwe concept, dat twee maanden geleden in Valkenswaard opende, richt zich op de verkoop van audio- en videoapparatuur in het hoge segment.
Bij binnenkomst in de vernieuwde winkel valt meteen het strakke interieur op. Het straalt rust en ruimtelijkheid uit. De lichte vloer is gecombineerd met lichte muren en op een aantal plaatsen zijn accenten met donker hout aan het interieur toegevoegd. Ook is op een subtiele manier groene verlichting (de kleur groen die is gebruikt, komt terug in alle formules van ElectronicPartner) in de winkel geïntegreerd. De televisies en componenten zijn op een overzichtelijke manier gepresenteerd en de winkel is uitgerust met een uitgebreide luisterhoek. “Het is geheel anders dan de oude formule”, begint Robert Neijnens, eigenaar van de winkel. “Voorheen zag het er netjes, maar gedateerd uit. Het was hoog tijd voor iets nieuws.”
Meer lezen over de nieuwe formule die onder de hoede van EP: valt? Dat kan in het meinummer van RetailTrends, dat vrijdag verschijnt. Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier. U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl.
Beeld en geluid in de hoofdrol
Gepubliceerd op 8 mei 2008 om 00:00
Reacties 0