Reclamezendtijd rond Oranje bijna op

De reclameblokken rond de EK-duels van Oranje zijn bijna vol. Er is nog plaats voor slechts enkele spotjes, meldde directeur Arian Buurman van de STER dinsdag. De leidinggevende van het reclamebedrijf van de publieke omroepen noemt de interesse van de adverteerders "bovennormaal".

Dat blijkt ook uit de prijzen die voor de zendtijd worden gevraagd. Die liggen iets hoger dan tijdens het WK van twee jaar geleden. "Destijds kostte een spotje van dertig seconden tussen de 60 duizend en 80 duizend euro.

Tijdens dit EK moet een adverteerder voor een commercial van die lengte tussen de 70 duizend en 90 duizend euro neertellen. Maar een EK telt dan ook minder wedstrijden dan een WK", licht Buurman de prijzen toe.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!