Dico mikt op veertig slaapwinkels

Dico komt in september met een nieuwe formule. De leverancier van bedden en slaapkamermeubilair wil in gaan spelen op ‘verleiding en maatwerk voor een betaalbare prijs’, zo stelt bestuursvoorzitter Dick de Vries. "Maar we worden geen tweede Beter Bed."

De naam van de formule, die uiteindelijk veertig winkels in Nederland en België moet gaan tellen, is nog niet bekend.

Het bedrijf ging onlangs onderuit nadat het in januari achttien slaapspeciaalzaken over kocht van TB Holding. De winkels waren in zo’n slechte staat, dat een faillissement onvermijdelijk was. Momenteel wordt met de curator onderhandeld over de doorstart van tien filialen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!