Narrowcasting prominent toegepast in nieuw geopende See Buy Fly winkel
Gepubliceerd op 7 maart 2005 om 00:00
In de gisteren nieuw geopende See Buy Fly winkel in lounge 1, ook wel bekend als de Schengen lounge, wordt narrowcasting prominent toegepast. Deze narrowcastingoplossing, geleverd door n-store uit Waddinxveen, biedt de mogelijkheid om gerichte digitale boodschappen te communiceren naar specifieke doelgroepen. Doel hierbij is om de attentie van reizigers te trekken met behulp van relevante actie, verkoop en service informatie. Na twee jaar van intensieve voorbereidingen, conceptontwikkeling en bouw is de grootste See Buy Fly winkel een feit. In deze nieuwe imposante winkel van 1000 m² wordt een zeer uitgebreid assortiment van parfum, cosmetica, drank en tabak aangeboden. Om enerzijds de klant te motiveren om de winkel te bezoeken en anderzijds de klant een hoogwaardige service te bieden heeft See Buy Fly gekozen voor een narrowcastingoplossing bestaande uit een diversiteit van plasma, LCD en doorzichtschermen in combinatie met een aantal scan kiosks.
Reacties 0