Narrowcasting prominent toegepast in nieuw geopende See Buy Fly winkel

In de gisteren nieuw geopende See Buy Fly winkel in lounge 1, ook wel bekend als de Schengen lounge, wordt narrowcasting prominent toegepast. Deze narrowcastingoplossing, geleverd door n-store uit Waddinxveen, biedt de mogelijkheid om gerichte digitale boodschappen te communiceren naar specifieke doelgroepen. Doel hierbij is om de attentie van reizigers te trekken met behulp van relevante actie, verkoop en service informatie. Na twee jaar van intensieve voorbereidingen, conceptontwikkeling en bouw is de grootste See Buy Fly winkel een feit. In deze nieuwe imposante winkel van 1000 m² wordt een zeer uitgebreid assortiment van parfum, cosmetica, drank en tabak aangeboden. Om enerzijds de klant te motiveren om de winkel te bezoeken en anderzijds de klant een hoogwaardige service te bieden heeft See Buy Fly gekozen voor een narrowcastingoplossing bestaande uit een diversiteit van plasma, LCD en doorzichtschermen in combinatie met een aantal scan kiosks.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!