Meldpunt voor hinderlijke 'straatverkopers'

Consumenten die op straat hinderlijk worden benaderd door mensen die abonnementen verkopen kunnen straks klagen bij een speciaal meldpunt. Dat heeft advocaat Jetse Sprey, die in het bestuur van de Stichting Reclamecode zit, zaterdag gezegd naar aanleiding van een bericht in het Nederlands Dagblad.

Het meldpunt wordt opgenomen in een nieuwe code, die ook gedragsregels voor de 'straatverkopers' bevat. Zo mogen ze niet met mensen meelopen en hen niet twee keer achter elkaar benaderen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!