KPN's papierloze winkel

Contracten afhandelen achter de verkoopbalie is vaak lastig. Het papierwerk kost veel geld en vergt geduld van de klant. De KPN-winkels hebben een oplossing waarbij de klant een biometrische handtekening zet en het contract thuis afdrukt. De ‘papierloze winkel’ scheelt KPN zo’n 700 duizend euro per jaar. De besparing en procesverbetering is evenredig verdeeld over winkel en backoffice-organisatie.

Het gehele artikel is te lezen in het decembernummer van RetailTrends.
Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier
U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!