Zelf water maken voor Sourcy

Sourcy en internetreclamebureau GuiltyPeople hebben een campagne ontwikkeld waarin consumenten een eigen, nieuwe smaak kunnen bedenken. De waterfabrikant introduceerde afgelopen zomer al een nieuw product in de supermarkt: water met een vleugje munt of citroen. Nu kunnen klanten zelf hun favoriete water bedenken. Bijvoorbeeld water met tijm of kaneel.

Sourcy voert promotie voor ‘Sourcy met een vleugje’. Op de door GuiltyPeople ontwikkelde website www.sourcy.nl kunnen bezoekers hun eigen voorkeur invullen en een persoonlijk logo aan het etiket toevoegen. Van het vleugje met de meeste stemmen zal Sourcy een unieke oplage van tienduizend flessen uitbrengen. De bedenker van dit vleugje zal deze bijzondere oplage mineraalwater als prijs in ontvangst mogen nemen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!