Interactieve commercials McDonald’s

Kabel- en mediabedrijf UPC Nederland heeft interactieve versies ontwikkeld van drie commercials van McDonald’s. De spotjes worden tijdens de Wintersportweken-campagne vertoond.

Met een druk op de rode knop van de afstandsbediening kunnen abonnees met digitale tv aanvullende informatie krijgen bij de reclames over de hamburgerspecials Rösti, Fondue en Raclette. De specials worden in het kader van de Wintersportweken opgenomen in het aanbod van de fastfoodketen.

Kijkers kunnen met het invullen van een e-mailadres meedoen aan een prijsvraag. McDonald’s verstuurt hierop een e-mail met een link naar de website www.livesnowcam.nl. Daar kan een wintersportvakantie gewonnen worden.

De interactieve commercials zijn tot 25 februari exclusief te zien bij RTL en continue beschikbaar via de UPC Interactive Portal. UPC verzorgde eerder interactieve commercials voor Nissan, Shell, Holland Casino, Randstad en Amstel.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!