Lief! babywear & lifestyle is gegroeid van een kleinschalig babymerk tot een formule die complete kinderkamers aankleedt. Het concept past door zijn degelijk Hollandse, duidelijk gepositioneerde en fleurige karakter goed binnen de Dutch Design-trend. Aan groeipotentie is geen gebrek; de ambitie reikt verder dan landelijke dekking.
Momenteel staat de teller op tien vestigingen in Nederland en één in België. Sinds half november is daarnaast een vestiging geopend in Saoedi Arabië. “We hadden de mogelijkheid hier een winkel te openen”, aldus Marieke Noorlander, marketingmanager van lief!. “Het sprak ons aan omdat het Midden-Oosten een enorme groeimarkt is en de interesse in ons merk er groot is. De winkel wordt goed ontvangen, maar we hebben nog geen zicht op wat we er verder gaan doen met retail.” Lees meer over deze formule in het februarinummer van RetailTrends.
Het gehele artikel is te lezen in het februarinummer van RetailTrends.
Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier
U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl
Het lief!-gevoel
Gepubliceerd op 17 februari 2009 om 00:00
Reacties 0