HEMA heeft beste folder

HEMA is dinsdag tijdens de Nationale Dag van de Brievenbusreclame uitgeroepen tot de winnaar van de Folder Vakprijs 2009. Voor de toekenning van de prijs was een onafhankelijke vakjury samengesteld, die HEMA verkoos boven medegenomineerden Karwei en Gamma. De winnaar in 2008 was V&D.

Behalve de aspecten innovatie, onderdeel van de communicatiemix en opvallendheid heeft de jury dit jaar extra aandacht besteed aan de mate waarin de adverteerder creativiteit heeft ingezet op alle aspecten van de folder. Volgens de jury scoorde HEMA op al deze punten erg hoog.

“De HEMA-folder is in Nederland een begrip. Zowel bij de consument als bij de mensen uit het vak. De HEMA-folder scoorde hoog op ‘opvallendheid’ en ‘innovatie’ en zeer hoog op ‘merkbouw’. ‘Echt HEMA’ luidt de pay off van HEMA. Die pay off doet z’n naam alle eer aan, zeker ook waar het de HEMA-folder betreft.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!