Lidl hult zijn personeel de komende weken in een speciaal kersttenue om het luxe kerstassortiment van de discounter aan te prijzen.
Op de outfit zal de slogan ‘Delicieux. Luxe voor iedereen!’ staan, om zo het huismerk Delicieux onder de aandacht te brengen. Lidl was vorige week de eerste Nederlandse supermarktformule die startte met zijn kerstoffensief. De super heeft dit jaar het luxe kerstassortiment uitgebreid. Zo verkoopt Lidl dit jaar onder meer kant-en-klare bijgerechten als aperitiefschaaltjes, rosevalkrieltjes, truffelgratin en gevulde portobello.
Lidl startte vorig jaar met de toplijn voor feestdagen. Sinds de kerst van 2006 is Lidl één van de winnaars in de feestdagenperiode. Ook maakte de formule vorige week bekend een samenwerking aan te gaan met tv-kok Ramon Beuk. Lidl presenteert de topkok in de speciale kerstfolder die huis-aan-huis is verspreid.
Lidl hult personeel in kerstoutfit
Gepubliceerd op 1 december 2009 om 00:00
Reacties 0