Levi's actief op Facebook

Jeanslabel Levi's heeft zich gestort op sociaal netwerk Facebook. In de webshop van het spijkerbroekenmerk is de zogenaamde 'Like-button' geïntegreerd, waarmee Facebookers hun favoriete items kunnen markeren, zo meldt Textilia. Bij elk artikel is vervolgens te zien hoeveel en welke leden van het netwerk dit item leuk vinden.

In de 'Friend Store', die voortborduurt op de Like- button, kunnen Facebookers de favoriete artikelen van hun vrienden uit de Levi's webshop zien. "De applicatie is een perfecte methode om online mond-tot-mondreclame te bevorderen", aldus een woordvoerder van Levi's. Wanneer de toepassingen een succes blijkente zijn, zullen deze ook aan de Europese webshop van Levi's worden toegevoegd.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!