McDonald's speelt in op regionale behoeften

McDonald’s gaat vanaf 5 juli in Duitsland braadworst verkopen. Dat meldt Misset Horeca op zijn site. Met de ‘Nürnburger’, een broodje met drie braadworsten, speelt de formule in op regionale behoeften. 

Oud-topvoetballer Uli Hoeness is het boegbeeld van de campagne voor het nieuwe broodje. Hij is eigenaar van worstfabriek HowWe. McDonald’s Duitsland is tevreden met de introductie. ‘We bewijzen met de Nürnburger opnieuw dat McDonald’s regionaal denkt."

In Nederland introduceerde McDonald's eerder al locale favorieten als de Gelderse worst en McKroket.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!