Hulp voor winkelier bij multichanneling

Het Hoofdbedrijfschap Detailhandel (HBD) gaat fysieke winkeliers een handje helpen bij de inzet van internet in de winkelstraat. Dat is te lezen in het HBD-katern in het januarinummer van RetailTrends, dat morgen verschijnt.

Met het project ‘Het nieuwe winkelen in de binnenstad’ wil het HBD winkeliers en hun medewerkers leren hoe zij als collectief sneller en beter in kunnen spelen op dit fenomeen.

De brancheorganisatie denkt daarbij onder meer aan de inzet van draadloos internet voor de gehele binnenstad. “Hierdoor kunnen consumenten die straks in de binnenstad winkelen met bijvoorbeeld hun mobiele telefoon zien wat de directe omgeving te bieden heeft”, meldt Jan Willem Janssen, adviseur innovatie bij het HBD.

Het volledige artikel is te lezen in het januarinummer van RetailTrends. Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier. Vraag een gratis proefnummer aan via sales@retailtrends.nl.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!