Het Hoofdbedrijfschap Detailhandel (HBD) gaat fysieke winkeliers een handje helpen bij de inzet van internet in de winkelstraat. Dat is te lezen in het HBD-katern in het januarinummer van RetailTrends, dat morgen verschijnt.
Met het project ‘Het nieuwe winkelen in de binnenstad’ wil het HBD winkeliers en hun medewerkers leren hoe zij als collectief sneller en beter in kunnen spelen op dit fenomeen.
De brancheorganisatie denkt daarbij onder meer aan de inzet van draadloos internet voor de gehele binnenstad. “Hierdoor kunnen consumenten die straks in de binnenstad winkelen met bijvoorbeeld hun mobiele telefoon zien wat de directe omgeving te bieden heeft”, meldt Jan Willem Janssen, adviseur innovatie bij het HBD.
Het volledige artikel is te lezen in het januarinummer van RetailTrends. Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier. Vraag een gratis proefnummer aan via sales@retailtrends.nl.
Hulp voor winkelier bij multichanneling
Gepubliceerd op 12 januari 2011 om 00:00
Reacties 0