Bedrijven omarmen social media steeds steviger; het is een vrij eenvoudige manier om naamsbekendheid te genereren en voor goodwill te zorgen. Tegelijkertijd vergroten dezelfde media de kwetsbaarheid van bedrijven. Zo bezorgde een tweet van cabaretier Youp van ’t Hek, over een rammelende klantenservice, T-Mobile flinke imagoschade.
Wat zijn de do’s en don’ts in communicatie bij dergelijke issues? Dit is één van de communicatievraagstukken die worden besproken tijdens de ‘Master of Communication in one day’ op 16 februari in het Hilton Rotterdam.
Tijdens de dag gaan vier communicatiegoeroes in op de actualiteiten in de vier belangrijkste communicatiethema’s van dit moment: social media en cross media, issues management, verandermanagement, en accountability. De visies van de professoren worden kritisch beoordeeld door het expertpanel, bestaande uit communicatieprofessionals van onder meer Bex Communicatie, Dell, DSM, Ernst & Young, Avans Hogeschool, St. Elisabeth Ziekenhuis en Rabobank.
Kijk voor meer informatie, het complete programma, alle sprekers en om in te schrijven op www.euroforum.nl/masterofcommunication.
Hoe communiceer je bij issues?
Gepubliceerd op 1 februari 2011 om 00:00
Reacties 0