Hoe communiceer je bij issues?

Bedrijven omarmen social media steeds steviger; het is een vrij eenvoudige manier om naamsbekendheid te genereren en voor goodwill te zorgen. Tegelijkertijd vergroten dezelfde media de kwetsbaarheid van bedrijven. Zo bezorgde een tweet van cabaretier Youp van ’t Hek, over een rammelende klantenservice, T-Mobile flinke imagoschade.

Wat zijn de do’s en don’ts in communicatie bij dergelijke issues? Dit is één van de communicatievraagstukken die worden besproken tijdens de ‘Master of Communication in one day’ op 16 februari in het Hilton Rotterdam.

Tijdens de dag gaan vier communicatiegoeroes in op de actualiteiten in de vier belangrijkste communicatiethema’s van dit moment: social media en cross media, issues management, verandermanagement, en accountability. De visies van de professoren worden kritisch beoordeeld door het expertpanel, bestaande uit communicatieprofessionals van onder meer Bex Communicatie, Dell, DSM, Ernst & Young, Avans Hogeschool, St. Elisabeth Ziekenhuis en Rabobank.

Kijk voor meer informatie, het complete programma, alle sprekers en om in te schrijven op www.euroforum.nl/masterofcommunication.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!