AH stopt met voetbalplaatjes

Na drie jaar stopt Albert Heijn met de populaire spaaractie van voetbalplaatjes. De Nederlandse marktleider in de supermarktbranche zet een punt achter de samenwerking met de Eredivisie. Volgens het winkelbedrijf is ‘het tijd voor iets nieuws’.

Nederland begon ‘voetbalplaatjesmoe’ te worden, stelt Joop Holla van onderzoeksbureau GfK. Op het hoogtepunt van de actie trok AH 100 duizend extra klanten naar de winkel.

De supermarktketen is ondertussen met een nieuwe spaaractie begonnen. In samenwerking met het Wereld Natuur Fonds kunnen er ‘superdieren’ worden verzameld.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!