Marks & Spencer brengt online assortiment naar winkelvloer

Marks & Spencer gaat in drie vestigingen via een tablet producten uit het online assortiment aanbieden. Van de drie submerken Limited Collection, Autograph en Per Una worden in de winkel enkele producten getoond.

Klanten die meer willen zien, gaan naar een winkelmedewerker met een iPad of naar een zelfbedieningsterminal, waar ze online een bestelling kunnen plaatsen. Deze bestelling kunnen ze op een later moment in de winkel ophalen.

Het is het eerste multichannel project sinds het aantreden van Laura Wade-Gery, die als executive director verantwoordelijk is voor multichannel e-commerce. Voorheen was zij ceo bij Tesco.com en Tesco Direct. M&S wil  tot één van de grootste multichannel warenhuizen behoren en investeert daar fors in.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!