POPAI Jaarcongres: Retail at CrossRoads
Gepubliceerd op 9 februari 2012 om 00:00
Het evenement voor retailers, A-merken, suppliers van instore materialen en providers van internet- en e-commerce diensten wil innovatie aanmoedigen en antwoorden geven. Zo ziet een retailer die naast zijn fysieke winkel ook een online verkoopkanaal opent, de omzet met negentien procent stijgen, stelt POPAI. Het congres laat zien hoe u dat aanpakt, door onder meer aandacht te besteden aan succesvolle mutichannelformules.
Ook is er aandacht voor de nieuwste ICT toepassingen die in de retail worden ingezet om shoppers te beïnvloeden en wordt ingegaan op de in Nederland nog relatief onbekend begrippen als QRcodes en tagging. Welke onvermoede mogelijkheden bieden deze fenomenen? Verschillende cases moeten daar antwoord op geven.
Tot slot presenteert het gerenommeerde onderzoeks- en trendbureau PSFK uit San Francisco over de ‘Future of Retail’. Een presentatie waarbij alle aspecten binnen de retail belicht zullen worden.
Deelnamebedragen:
POPAI leden betalen 295,00
POPAI’s nieuwsbrief relaties betalen 445,00
Niet-POPAI leden betalen 595,00
Inschrijving: www.popai.nl
Reacties 0