POPAI Jaarcongres: Retail at CrossRoads

POPAI Benelux organiseert op 29 maart zijn jaarcongres Retail at CrossRoads. Op deze dag in de Lukkien Studio’s in Ede staat het totale shopper marketing terrein centraal, van pre-store via to-store naar in-store, met inbegrip van e-commerce.

Het evenement voor retailers, A-merken, suppliers van instore materialen en providers van internet- en e-commerce diensten wil innovatie aanmoedigen en antwoorden geven. Zo ziet een retailer die naast zijn fysieke winkel ook een online verkoopkanaal opent, de omzet met negentien procent stijgen, stelt POPAI. Het congres laat zien hoe u dat aanpakt, door onder meer aandacht te besteden aan succesvolle mutichannelformules.
Ook is er aandacht voor de nieuwste ICT toepassingen die in de retail worden ingezet om shoppers te beïnvloeden en wordt ingegaan op de in Nederland nog relatief onbekend begrippen als QRcodes en tagging. Welke onvermoede mogelijkheden bieden deze fenomenen? Verschillende cases moeten daar antwoord op geven.

Tot slot presenteert het gerenommeerde onderzoeks- en trendbureau PSFK uit San Francisco over de ‘Future of Retail’. Een presentatie waarbij alle aspecten binnen de retail belicht zullen worden.

Deelnamebedragen:
POPAI leden betalen 295,00
POPAI’s nieuwsbrief relaties betalen 445,00
Niet-POPAI leden betalen 595,00
Inschrijving: www.popai.nl

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!