Diesel zet steviger in op retail
Gepubliceerd op 17 juli 2012 om 00:00
Diesel is begonnen aan een vijfjarenplan en retail speelt daarin een grote rol, geeft Diesel Benelux-directeur Joanna Onland aan. Het merk gaat zicht richten op de belangrijkste steden in de Benelux. Den Haag staat als eerste op de planning.
Naast shop-in-shops in de Bijenkorf opent Diesel ook vernieuwde shop-in-shops in de Belgische warenhuisketen Inno. Het merk wil hierbij alles in eigen beheer houden, van personeel en inkoop tot de kassasystemen. Dit is een nieuwe manier van werken ten opzichte van de ‘oude’ shop-in-shops van Diesel. “Hierdoor kunnen we een hoge service waarborgen en een echte Diesel merkbeleving neerzetten”, licht Onland toe.
De samenwerking met het Belgische Inno startte in 2010 als test in Brussel. Deze wordt nu, na een succesvolle start, uitgebreid naar meerder filialen, onder meer in Luik, Brugge en Leuven.
Reacties 0