McDonald's vergroot assortiment met lunchbroodjes

McDonald's wil verder groeien in de lunchmarkt en heeft daarom het assortiment uitgebreid. Uit onderzoek van Maurice de Hond blijkt dat 1 op de 3 Nederlander tijdens de lunch buiten de deur nog steeds voor een broodje met ham of kaas kiest of een broodje gezond. Daarom komt de fastfoodketen met een McBaquette Ham Kaas Tomaat en Chicken Club.

“Veel van onze wekelijkse drie miljoen gasten bezoeken ons in de avonduren tijdens het diner", aldus Jo Sempels, algemeen directeur van McDonald’s Nederland. "Met deze uitbreiding naar de lunch voegen wij een volgend eetmoment toe aan ons aanbod."

De McBaguette Ham Kaas Tomaat en de Chicken Club kwamen als winnaar uit de smaaktesten van McDonald's. “Bovendien laat onderzoek zien dat zeventig tot tachtig procent van de Nederlanders deze beide varianten wel eens zou willen proberen. Hiermee denken wij een flink deel van de lunchmarkt naar ons toe te kunnen trekken.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!