Twaalf hoogstandjes op het gebied van retailarchitectuur en winkelstad Londen sierden afgelopen week onze Facebookpagina.
Winkelstad Londen biedt bezoekers de ideale mix tussen global en local. In RetailTrends 1 een rondje door de volgens de Globe Shopper City Index derde winkelstad ter wereld. Op Facebook beelden van onder meer House of Hackney, Burberry en Nudie Jeans en co.
In de wekelijkse rubriek 12x afgelopen vrijdag aandacht voor winkelvastgoed. Onder meer vestigingen van Apple, Spar, Louis Vuitton en McDonald’s kwamen voorbij in het overzicht.
Weinig mensen kopen hun meubels direct online, vertelde Fonq.nl-ceo Patrick Kerssemakers op de Webwinkel Vakdagen. Augmented reality is volgens hem de oplossing, zoals via een app als Adornably.
Verder op Facebook aandacht voor een kleurrijke productpresentatie van ASICS, de flagshipstore van Acne in Los Angeles, opvallende etalagepoppen van American Apparel en de ‘sociale’ catalogus van IKEA Noorwegen.
Reacties 0