SuperTrash-lijn tijdelijk bij Albert Heijn

Klanten van Albert Heijn kunnen bij de supermarktketen hun valentijnscadeaus aanschaffen. Het Zaanse concern werkt hiervoor samen met fashionretailer SuperTrash. In zeshonderd AH-filialen liggen vanaf 10 februari Valentijnsdagcadeaus. Dat maakt deel uit van een nieuw concept waarbij klanten een aantal keer per jaar tijdens de dagelijkse boodschappen een cadeau kunnen aanschaffen.

De partijen werkten in 2012 ook samen. Toen ontwierp SuperTrash een duurzame shopperbag voor de keten. Daarnaast ontwierp het kledingmerk voor de supermarktketen de ‘oranje jurk‘ voor tijdens het EK voetbal.

Eerder:
Supertrash ontwerpt duurzame tas voor AH

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!