Albert Heijn stopt met Albert.nl

Albert Heijn wijzigt de naam van online bezorgservice Albert.nl in zijn eigen formulenaam. Dat laat EVP omnichannel marketing & format Adriaan Thierry weten in het personeelsblad Aha. De merkwisseling heeft al plaatsgevonden op ah.nl, waar klanten hun boodschappen kunnen bestellen.

De vervanging van de merknaam kan volgens Thierry enige jaren duren, omdat de supermarktketen niet van plan is de bezorgauto’s over te spuiten. “Ze worden pas vervangen als het nodig is. Ook de kratjes blijven we gebruiken totdat ze kapot zijn”, aldus Thierry.

Albert Heijn liet eerder al weten de webwinkelpagina die het in 2001 lanceerde in 2014 te zullen sluiten, waardoor klanten alleen nog via Appie kunnen bestellen. "Voor Albert Heijn is dit het platform van de toekomst", aldus een woordvoerder. Door zich volledig op Appie te concentreren wil de supermarktketen de klant meer duidelijkheid bieden.

Eerder:
AH hervormt online activiteiten

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!