Deb Shops toont user generated content

De Amerikaanse kledingretailer Deb Shops gaat zijn webpagina voorzien van een social media feed. Deze feed toont content die afkomstig is van klanten van de winkel en verzamelt deze gegevens vanaf acht verschillende social media platformen. 

De feed verzamelt foto’s en video’s van klanten in kleding van de kledingretailer. Bezoekers kunnen vervolgens op de foto klikken om de outfit te bekijken en te bestellen. De content is afkomstig van Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram, Wanelo, YouTube, The Perfect Fit en het eigen weblog van Deb Shops en haalt posts binnen die geplaatst zijn met de hashtag #debshops.

De Amerikaanse kledingketen richt zich met name op modebewuste jonge vrouwen die online sociaal actief zijn en ziet de social media feed als een extra mogelijkheid om deze doelgroep aan zich te binden. “Wij geven onze klanten nu de mogelijkheid om hun gevoel voor mode en hun nieuwste outfits te tonen aan een groot publiek”, aldus een woordvoerder van de retailer. “Hiermee kunnen zij grote groepen consumenten inspireren.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!