Blokker stelt directeur omnichannel aan

Blokker Holding heeft Antoine Brouwer per 1 mei benoemd tot directeur omnichannel. Hij komt over van Media Markt-Saturn Nederland, waar hij momenteel vice-president marketing & multichannel is. Dat heeft Blokker Holding maandag bekendgemaakt.

Brouwer was voorheen werkzaam bij het elektronicaconcern als e-commerce directeur. Bij Blokker Holding moet hij een omnichannelstrategie ontwikkelen voor alle winkelformules van het retailconcern. Die strategie moet resulteren in een 'significante winstgevende omzetgroei', stelt Blokker Holding. Over 2013 behaalde Blokker 79 miljoen euro online omzet.

Met de benoeming van Brouwer wil het concern het omzetaandeel van de webshops verhogen. Eerder maakte het moederconcern van onder meer Blokker, Xenos, Bart Smit, Intertoys en Leen Bakker al bekend over drie jaar driehonderd miljoen euro online omzet te willen realiseren. Om dat te realiseren gaan dit jaar onder meer webwinkels van Xenos en Blokker in België online. Tevens sluit Blokker Holding overnames van andere webwinkels niet uit.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!