Ontevredenheid over KLM

In de beleving van reizigers legt KLM het af tegen Aziatische en Oost-Europese luchtvaartmaatschappijen. Hiermee hoort de Nederlandse vliegmaatschappij niet meer tot de top als het gaat om zaken als maaltijden, service en stoelen aan boord. Dat was de conclusie uit onderzoek van Vliegtarieven.nl. Op lange afstandvluchten staat KLM op de vijftiende plaats (van de 24). Voor kortere staat de KLM op de dertiende plek van de zeventien.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!