Salesforce.com personaliseert mobiele contactmomenten

Salesforce.com heeft een platform gelanceerd dat retailers in staat stelt om op elk mobiel apparaat één-op-éénrelaties met klanten op te bouwen. Retailers die het CRM-systeem van Salesforce gebruiken, krijgen daarvoor de beschikking over Mobile Clienteling en Salesforce Communities for Retail.

Met de nieuwe Salesforce1 for Retail-oplossing kunnen retailers het CRM-systeem gebruiken om voor elke klant de contactmomenten te personaliseren, in zowel de winkel als via online kanalen. Dit geeft hen de mogelijkheid om in te springen op social, mobile en cloud-oplossingen.

De Mobile Clienteling-technologie geeft klanten via hun smartphone realtime toegang tot prijzen van de concurrentie, reviews van andere klanten en laat hen wereldwijd inkopen. Daarnaast geeft het verkoopmedewerkers een 360-graden beeld van elke klant, inclusief hun locatie, de aankoopgeschiedenis, winkelvoorkeuren, sociaal profiel en persoonlijke informatie, zoals verjaardagen.

Communities for Retail stelt retailers in staat aangepaste sociale en mobiele communities op te zetten om klanten, partners en werknemers met elkaar en met hun merk te verbinden. Salesforce partners Capgemini en PwC gebruiken het Salesforce1 platform om nieuwe retailoplossingen te bouwen waarmee zij retailers in staat stellen hun bedrijf in de cloud te managen en gebruik te maken van social, mobile en connected apps.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!