Unilever wil consument aan groente

Unilever gaat onderzoeken hoe Nederlandse gezinnen over groente denken en welke groente favoriet zijn. Het concern hoopt er ook achter te komen hoe gezinnen hun kinderen aan de groente krijgen. Met deze informatie hoopt Unilever de consument meer groente te kunnen laten eten. Uit onderzoek blijkt dat Nederlanders in de afgelopen tien jaar zo’n twintig procent minder groente zijn gaan eten. Daarmee komt de gemiddelde Nederlander bij lange na niet aan de aanbevolen 200 gram groente per dag.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!