EMTÉ van start met loyaliteitsprogramma

Supermarktketen EMTÉ heeft donderdag zijn loyaliteitsprogramma Fijnproevers gelanceerd. Klanten kunnen via een klantenpas of mobiele app punten sparen die in te zetten zijn voor korting op de kassabon, in de FijnproeversShop of bij ruim vijfhonderd partners. Dat heeft het dochterbedrijf van Sligro Food Group bekendgemaakt.

De koppeling met landelijke en lokale partners onderscheidt het loyaliteitsprogramma van EMTÉ met die van andere supermarkten, stelt commercieel directeur Johan van Heerebeek. “Hier krijgen ze korting op een toegangskaartje, arrangement of gerecht, naar gelang het aanbod van de partner”, stelt hij.

EMTÉ is daarnaast naar eigen zeggen de eerste supermarkt waarbij klanten hun pas via een app digitaal kunnen scannen. Wanneer klanten hun fysieke pas niet bij zich hebben, kunnen ze bij hun smartphone bij de kassa laten scannen.

Het loyaliteitsprogramma werd voor de zomervakantie getest in een twintigtal winkels. Destijds moest Fijnproevers nog door een aantal zelfstandige EMTÉ-ondernemers worden goedgekeurd. Zij zouden in een eerder stadium met Sligro in de clinch hebben gelegen over de kosten van het nieuwe loyaliteitssysteem.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!