Ombouwoperatie Christine le Duc van start

Erotiekketen Christine le Duc is gestart met de ombouw van zijn winkels naar een nieuwe huisstijl. Daarnaast introduceert de retailer een nieuw logo, waarmee net als bij zusterbedrijf Pabo vooral meer vrouwen getrokken moeten worden. Dat heeft Christine le Duc deze week bekendgemaakt.

Het dochterbedrijf van Beate Uhse wil bezoekers erotiek meer laten beleven in zijn 31 winkels en webshop. De winkel in Hilversum is het eerste filiaal waar de vernieuwingen te zien zijn.

Daarnaast moet de nieuwe winkelformule de taboes in de maatschappij op dit onderwerp doorbreken. ‘Indien gewenst geeft de erotiekwinkel persoonlijk advies, aanbiedingen op maat en informatie over de behoeftes en de belevingswereld van de klant’, aldus de retailer. Tevens worden in steeds meer filialen informatieavonden georganiseerd waar lokale GGD’ers, seksuologen en vrouwenartsen te gast zijn. Winkelpersoneel verwijst regelmatig door naar deze hulpverleners, stelt Christine le Duc.

Christine le Duc opent verder voor het eerst een winkel op een A-locatie, zo laat ceo Serge van der Hooft weten in De Financiële Telegraaf. De winkel aan de Meent in Rotterdam gaat in maart volgend jaar open. "De tijd dat men liever ongezien bij ons naar binnen sloop, is voorbij."

In het septembernummer van RetailTrends is aandacht voor de opfrisbeurt van zusterbedrijf Pabo. Waar voorheen de focus op mannen gericht was, vormen nu vrouwen de belangrijkste doelgroep. “We willen voortaan een vrouwvriendelijke retailer in erotische artikelen zijn”, zegt marketingmanager Linda Blommaert. Klik hier voor meer informatie over een abonnement op RetailTrends.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!