Edah voegt 500 items toe

Prijsvechter Edah Lekker&Laag voegt 500 producten toe aan het assortiment. Op het totale assortiment is dat een toename van tien procent. Met de uitbreiding krijgt de Laurus-winkel een completer beeld. De toevoeging betreft voornamelijk de categorieën waar de Edah L&L afwijkt van de normale Edah zoals was- en schoonmaakmiddelen. Met deze ingreep hoopt Laurus de supermarktketen de verkoop per vierkante meter te stimuleren. Momenteel halen geen van alle Edah L&L filialen het landelijke gemiddelde van 140 tot 150 euro per vierkante meter. En dat terwijl een prijsvechter (zoals Edah L&L) vaak ver boven het gemiddelde moeten zitten om de lage marges te compenseren. Zo ligt de omzet per vierkante meter bij de Aldi en de Lidl minimaal drie maal hoger dan het landelijke gemiddelde.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!