Atlanta poetst imago op

Atlanta bakmixen komt met een gehele relaunch van haar assortiment. Atlanta wil het stoffige en oubollige imago dat de verpakkingen van bakmixen hebben, definitief veranderen. Naast een revolutionaire en moderne verpakking, worden er tevens een aantal nieuwe, innovatieve producten geïntroduceerd. Het uiterlijk van de Atlanta verpakkingen is vanaf september 2005 gericht op modernere consumenten. Deze consument houdt van gemak, maar wil zelf ook bakken. Tenminste wanneer hij daartoe aangezet wordt (kijk naar de trend van het broodbakken). Daartoe wordt het moment van bakken en gebruik centraal gesteld op de verpakkingen. Zelf bakken is natuurlijk te allen tijde gekoppeld aan emotie en beleving. Deze emotie en beleving staan dan ook centraal. Elke categorie heeft zo een eigen kleurstelling meegekregen. Naast een handige openingswijze van de verpakking, is tevens gekozen voor een leesvriendelijk lettergrootte op de achterzijde van de verpakking. In het kader van de relaunch wordt dan ook de gehele website www.atlanta-bakmixen.nl vernieuwd.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!