Amazon stapt in luiers en afhaalmaaltijden

Amazon heeft in Seattle een takeout & delivery-dienst gelanceerd, terwijl de etailer ook een eigen luierlijn in de markt zet. De e-commercegigant werkt voor de maaltijddienst samen met honderd lokale restaurants die hun menu's tonen op Amazon.com.

Klanten kunnen met hun Amazon-account een maaltijd bestellen bij een van de deelnemende restaurants. De maaltijden worden vervolgens bezorgd of kunnen afgehaald worden. 

Daarnaast heeft Amazon onder de naam Amazon Elements een eigen luierlijn gelanceerd. De producten moeten met een scherpe prijs concurreren met gevestigde namen zoals Huggies en Pampers. Tot nu toe hebben eigen producten van Amazon nog weinig losgemaakt. Zo verkoopt de etailer onder de naam Amazon Basics eigen batterijen en elektronische accessoires. Ook zijn het beddengoedlabel Pinzon en tuinmeubilairlabel Strathwood eigen merken van Amazon. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!