De Tuinen gaat werknemers belonen die een geschikte locatie aandragen die tot aanhuur leidt. Het retailconcern wil het winkelbestand in ons land uiterlijk binnen drie jaar uitbreiden van de huidige 148 naar 250 winkels.
De ambitie om in 2018 over 250 vestigingen te beschikken werd eind 2013 al uitgesproken tegenover RetailNews. Vorig jaar werden echter ‘slechts’ 26 nieuwe panden geopend, waardoor die doelstelling met het huidige groeitempo niet wordt bereikt. De retailer doet daarom een beroep op zijn ruim duizend medewerkers. “Die kennen als geen ander onze winkels, onze klanten en weten precies waar wij moeten zitten”, verklaart algemeen directeur Colinda Hoegee.
De Tuinen beschikt over nieuw ‘witte vlekkenplan’ waarmee de retailer naar eigen zeggen inzicht heeft in plaatsen in Nederland waar mogelijkheden liggen om naar uit te breiden. De Tuinen focust zich daarbij specifiek op A-locaties.
De gezondheidswinkelketen is vorige maand gestart met de verdubbeling van zijn distributiecentrum in Beverwijk. Daarnaast introduceert De Tuinen dit jaar een nieuw winkelconcept en wordt een ander kassasysteem en klantenkaart uitgerold naar alle winkels.
Reacties 0