Uber schrapt bezorgdienst

Taxibedrijf Uber heeft de stekker uit zijn bezorgdienst voor pakjes en boodschappen getrokken. Klanten konden hierbij honderd drogisterijartikelen bestellen, die binnen een paar minuten werden bezorgd.

De onderneming startte vorig jaar zomer in bepaalde gebieden van Washington met de service, die toentertijd de naam Corner Store droeg. Later werd het bezorggebied uitgebreid naar de gehele stad, waar onder de noemer UberEssentials geëxperimenteerd werd met logistiek.

“Het experiment gaf ons inzicht in de waardering van gebruikers van UberEssentials en in de gebieden waar de gebruikservaring kan worden verbeterd”, laat Uber in een reactie weten aan VentureBeat. Het taxibedrijf doet verder geen uitspraken over de bezorgdienst en houdt het bij zijn koeriersdienst UberRush.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!