Omoda breidt omnichannel mogelijkheden uit

Omoda laat klanten online de winkelvoorraad checken en schoenen reserveren en bezorgen in één van zijn filialen. De eerste optie is nu al beschikbaar, terwijl de mogelijkheid tot reserveren binnenkort wordt gelanceerd. Dat laat de schoenenketen donderdag weten.

Veel klanten bekijken de collectie van Omoda eerst online, voor ze naar één van de vijftien vestigingen gaan. Met de nieuwe functie wil de schoenenretailer ‘onnodig bezoek aan de winkel voorkomen’. Ook wanneer klanten twijfelen over de maat en liever in de winkel passen, komt het online checken van de voorraad volgens Omoda goed van pas.

Vorige maand werd al bekend dat Omoda online klanten binnenkort producten toont die zijn afgestemd op hun persoonlijke voorkeur. De schoenenketen maakt hiervoor gebruik van data uit het loyaliteitsprogramma dat in november werd gelanceerd.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!