Winkelcentrum integreert loyaliteitsprogramma op ​Apple Watch

In het Britse winkelcentrum Trinity Leeds kunnen consumenten binnenkort hun Apple Watch laten scannen om aanbiedingen te ontvangen. Deze aanbiedingen zijn afkomstig van retailers, restaurants en cafés en zijn onderdeel van het loyaliteitsprogramma van het winkelcentrum.

Volgens de eigenaar van het winkelcentrum, Land Security, is Trinity Leeds het eerste winkelcentrum dat zijn loyaliteitsprogramma koppelt aan de wearable van Apple. Het in 2013 geopende winkelcentrum lanceerde zijn Love Trinity Leeds loyaliteitsprogramma begin dit jaar.

De momenteel twintigduizend leden van het programma sparen punten wanneer zij een aankoop doen in het winkelcentrum. Deze punten spaarden zij voorheen op een pasje of middels de app op hun smartphone. Daar is nu de mogelijkheid tot het sparen via de Apple Watch en Apple Wallet aan toegevoegd. In totaal doet zestig procent van de in het winkelcentrum aanwezige retailers mee aan het programma.

Het winkelcentrum stuurt daarnaast aanbiedingen naar consumenten die de Apple Watch dragen. Dit doen zij middels een uitgebreid beaconnetwerk. Bezoekers ontvangen een aanbieding van een winkel wanneer zij zich in de directe omgeving van de winkel bevinden.


Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!