Trade marketing: van support naar strategie
Gepubliceerd op 14 oktober 2005 om 00:00
Het congres ‘Trade marketing: van support naar strategie’ was gisteren opgebouwd uit vier hoofdstukken: onderzoek, actualiteit, tips & tricks en visie. Onder leiding van dagvoorzitter Ron Cijs, directeur en retailstrateeg van Pluspoint (onderdeel van de McCann Worldgroup) stond de dag in het teken van het relevant houden van de merkwaarden. Het congres in de Universiteit van Utrecht was goed bezocht door trade marketeers, account managers en commercieel directeuren van A-merkfabrikanten. Het in de praktijk ontwikkelde trade marketing strategie model stond centraal, waarbij volume en waardecreatie aan de ene kant en merkrelevantie aan de andere kant de pijlers vormen. Sprekers op die dag waren onder andere Henk Gianotten (lid van de directie van EIM), Dik Pijl (country manager Belgium van Media Markt) en Erik Korthals Altes (algemeen directeur Heineken) en Robert van Twuijver (directievoorzitter van DA Drogisten en van Dynadro).
Reacties 0