Storytelling in een virtueel vat

Storytelling in een virtueel vat

Whiskymerk Ballantine's giet met een interactieve whiskyproeverij digitale snufjes en een fysiek verhaal in een virtueel vat. Ballantine's heeft namelijk een story room ingericht met een interactieve tafel. Zodra een bezoeker daarop een fles plaatst, verschijnt op de wanden een video over de herkomst van de whisky. Global brandmanager Racheal Vaughan Jones doet in deze video de zogenoemde prestige taste experience uit de doeken.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!